reklama

Natálka

„Áno!"„................"„Ahoj! To si ty? Haló! Haló?"„........................................"„Slabo ťa počujem. Počkaj, postavím sa... No, už je to lepšie. Som rád, že mi voláš." „................................."

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

„Pred hodinou som prišiel domov, ležím na gauči a pozerám správy."
„.................................."
„To je v poriadku! Ešte nie je neskoro - trištvrte na osem - spať chodím až po desiatej."
„..........................................."
„Bohužiaľ, v poslednom čase som bol veľmi zaneprázdnený, nič nestíham. Nemal som čas sa u vás zastaviť."
„............................................"
„Dnes? A prečo?"
„................................................"
„Čo? Ty máš dnes narodeniny? Akého je dnes? Ách, no jasné! Prepáč, úplne som nato zabudol! Vidíš, aký som nemožný. Tak ti prajem všetko najlepšie aspoň takto cez telefón. Prepáč mi to ešte raz. Neviem, ako mi to mohlo vypadnúť z hlavy."
„............................................."
„Nie. Dnes už nie. Už som sa vyzliekol."
„........................................."
„Je mi to fakt ľúto, ale som unavený a zajtra ma čaká v práci ťažký deň. Musím sa dobre vyspať!"
„........................................."
„Hej? A ako sa má? Stále sa jej nechce vstávať ráno do škôlky?"
„..........................................."
„Čo? Ona už chodí do školy?"
„........................................"
„Do prvej triedy? Ahá, veď už je september! Daj mi ju k telefónu!"
„............."
„Ahoj, moja zlatá! Ty ešte nespíš?"
„............................................................."
„Natálka, dnes nemôžem. Už je neskoro. Pozri sa vonku, všade je tma, musíme ísť všetci spať."
„..........................................................."
„Dakedy inokedy, áno?
„..........................................."
„No, neplač moja! Nabudúce, keď k vám prídem, donesiem ti dajakú hračku, dobre?"
„....................."
„Natálka, buď poslušná a neplač!"
„..............."
„Haló! Haló! Do frasa! Zložila!"

Štefan Piršč

Štefan Piršč

Bloger 
  • Počet článkov:  65
  •  | 
  • Páči sa:  54x

Foto: 10.9.2012 Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu